Bestellen 

Als je iets wilt bestellen plaats je dat in de winkelwagen, hierna kan je in de winkelwagen op "afrekenen" klikken. Je komt dan op de afreken pagina terecht, hier dien je je aflever- en factuuradres in te vullen. Daarna kies je de verzendmethode en als laatst de betaalmethode, waarna je de bestelling kunt afrekenen. Hieronder vindt je meer informatie over de betaalmethoden en verzendmethoden die wij aanbieden.

Bij Repair Supply kun je op de volgende manieren betalen:


iDeal

Dit is de bekendste betaalmethode in Nederland. Betalingen via iDeal zijn gratis.

MisterCash

Dit is de bekendste betaalmethode in België. Betalingen via MisterCash zijn gratis.

PayPal

Ook met PayPal betalen is bij ons mogelijk, we rekenen hiervoor 3,7% van het totaalbedrag voor transactiekosten.

Credit Card

Je kunt ook betalen met een Visa, MasterCard en AmericanExpress credit card. Betalingen via credit card zijn gratis.

Verzending

Zodra je een bestelling hebt geplaatst gaan wij meteen aan de slag voor je met het picken, verpakken en verzenden van je bestelling. Wij werken samen met PostNL voor het bezorgen van bestellingen.

Verzendopties

Verzendmethode Orderbedrag Kosten
Brievenbuspakje < €29 €3,99
Brievenbuspakje < €75 Gratis
Aangetekend pakket > €75 Gratis
Pakket België > €0 €8,99

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestelmoment 1e Bezorgmoment 2e Bezorgmoment
Maandag voor 17:15 Dinsdag Woensdag
Dinsdag voor 17:15 Woensdag Donderdag
Woensdag voor 17:15 Donderdag Vrijdag
Donderdag voor 17:15 Vrijdag Zaterdag
Vrijdag voor 17:15 Zaterdag Maandag
Zaterdag Dinsdag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag

Je bestelling kan vertraagd geleverd worden vanwege drukte of andere omstandigheden bij PostNL. Bijvoorbeeld op feestdagen zoals sinterklaas en kerst of bij extreme weersomstandigheden.